loading...
دلنوشته های حسین | عاشقانه ها
تبلیغات

حسین بازدید : 12 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

وای که چقدر این دله عاشق بلاست

میون دل با من همیشه دعواست

به دل میگم غمو تو خونت راه نده

میگه جونم مهمون حبیب خداست

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

کاشکی دلم غصه پنهون نداشت

خونه غم حیاط و ایوون نداشت

پر میکشید خنده روی لبانم

ابره چشات یه قطره بارون نداشت

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

دل خوابه و چشمای من بیداره

از ناله های من خبر نداره

میترسم این خونه خرابه عاشق

دسته گلی به آب بده دوباره

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

کاشکی دلم غصه پنهون نداشت

خونه غم حیاط و ایوون نداشت

پر میکشید خنده روی لبانم

ابره چشات یه قطره بارون نداشت

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

چی میشه گفت به این دله دیوونه

هرچی میگم باز میگیره بهونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 1,347